Resetovaci obvod TL7705A - problem

Ales Povalac b00povalaca
Středa Březen 17 14:53:24 CET 2004

To me taky napadlo, ale zdroj jsem bohuzel navrhl tak mizerne, ze 5V relatka
bych asi bez stabilizatoru upalil (ted smazim stabilizator), a 12V to jeste
nesepne... A navic to tezko zkousim, protoze to udela jen vyjimecne. V 90%
pripadu vsechno funguje tak jak ma.

Co takhle nejaka kratka spicka od relatek? Nepomohl by varistor nebo radsi
transil mezi +5V a zemi?

A. Povalac