dps + aritma 0512

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:23 CET 2004

| Odes?latel: Cihak@dkv.lbc.cd.cz
| Proste KOLO = ARITMA

KOlo, ale super kolo s kapotou, akmulatorem a rekuperacnim motorem :-)

Pokud nemate k dispozici vhodnou tiskarnu, bude pro vas plotter jedinym
schudnym resenim. POuzivam XY4150, ktery ma 4x horsi rozliseni nez aritma.
Jedine co je problem, sikme cary, nebot jsou 1,5x silnejsi diky schodeckum.
Pokud se deska navrhne bez nich, je to bez problemu. A kreslim lihovou
centrofixou 0,5mm. Jedine kdy se mi to podleptalo bylo, kdyz jsem prilil
trosku HCl do FeCl3 (aby se rozpustilo vyloucene zelezo :o) - no aspon si
pak 6leta dcera vyzkousela pajeni (obrazek vysledku muzu poslat :-)

SIce by mne zajimalo, jak mam tedka nakreslit cary 0,2 vzdalene 0,2 ale
snad se mi povede fixu ohoblovat ziletkou. Anebo pujdu na pudu pro sadu
technickych per centrograf :-) co pamatuji jeste ma skolni leta, treba tam
najdu pero 0,18mm. Jenze co do toho - zatim nevim.

| A AUTOMOBIL (nikoliv Mercedes) = Fotocesta

POkd mate osvitovou jednotku, pak s vami souhlasim. Pokud ale tisknete
inkoustem nebo laserem, tak ne. Domaci fotocestu bych prirovnal k
nazehlovani.

JL.