dps + aritma 0512

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:22 CET 2004

On Mon, 17 Feb 2003, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:

> Proto mam na flasce s louhem cedulku jak to redit a zasadne pouzivam louh s
> predem znamou koncentraci, ktery pomoci odmerky naredim. Na "osvitove
> jednotce" (plechova krabice s vybojkou a 80W tlumivkou) mam zase cedulku jak
> dlouho svitit. Cedulka nezapomina.

Coz o to - ja u te vybojky mam casovy spinac, takze jsem svitil
predpokladam porad stejne (skoro), ale staci tu predlohu blbe pritlacit
a uz to neni ono, jedna strana desky je ostra a druha ne - staci to
zatizit vic nez je treba, plexisklo se prohne a nepritiskne dobre
predlohu, zkratka taky to neni samo od sebe a chce to praxi.

S tim louhem jsem mel taky porad stejnou koncentraci, ale odhadnout kdy je
to tak akorat chce cvik. A kdyz je to zrovna blbe nasvicene tak se cast
desky v tom louhu vyvola rychle a te druhe to trva dyl a kdyz clovek pocka
tak mu zase sleze ta prvni :-).

Kdyz ma nekdo poloprofesionalni vybaveni (dokonce tu byla rec o vyveve),
a slusny prostor aby ty cajky nemusel porad uklizet a stavet, je pro nej
fotocesta bezproblemova.