dps + aritma 0512

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak
Středa Březen 17 14:53:22 CET 2004

No, nechtel jsem rozpoutat tak tozsahlou debatu.

Pane Cihelnik, mate naprostou pravdu. Plotrem udelat desky neumim a doufam
ze nikdy ani nebudu muset ucit. Cestne se k teto charakterove vade
priznavam.

Cely muj prispevek vznikl proto, ze se tu neustale resi problemy s Aritmou a
tak muze vzniknout dojem, ze vsichni delaji na Aritme. Podle meho nazoru je
opak pravdou. O tom jak je fotocesta problemova svedsi i to, ze po posledni
debate o fotoceste kde se posbiraly zkusenosti se problemy s fotocestou
prakticky neresi. Tim ale muze vzniknout pro nove uzivatele konference dojem
ze to prave je plotr, protoze nic jineho se tu neresi.

Aby bylo jasno, taky jsem par desek znicil ale vzdy to bylo mou hlouposti a
nedodrzenim mych vlastnich technologickych postupu. A neni pravda, ze
nepoznate jaky bude vysledek dokud to nevyleptate. Po vyvolani jiz velmi
dobre vidite, zda se podarilo nebo ne.

Opravdu si myslim, ze nema smysl pokracovat. Souhlasim, ze oba tabory budou
trvat na svem a jen hledat dalsi a dalsi duvody pro svou technnologii.

A jeste pro toho, co chtel cervene desky - budete se divit, ale ja cervene
desky mam a pouzivam je predevsim pro VF aplikace :-)). Jde o desky GUMON,
cislo oznaceni ale nevim.

	Martin - OK1UGA