Vzorky od Microchipu II

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:53:22 CET 2004

Musim rict, ze jsem asi "stastny blazen", ale ja ackoliv delam vse dost od oka (osvit xichtovym solarkem se ctyrmi UV trubicemi (cili naprosto nebodovy zdroj, 10 + -3 minuty, par pecek louhu do trochy vody, ani hrnecek na odmereni nepouzivam, natoz nejakou odmerku atd.), naprosto nemam Vase problemy a vysledek je vzdy naprosto profi.
Na co si ovsem velice potrpim je veliky kontrast a kvalita predlohy. Tisknu ji na kvalitni laserovce (HP 4050) na blanu ve trech kopiich (nejlepe kdyz se vsechny vejdou na jednu blanu, aby to melo co nejpodobnejsi teplotne roztazne vlastnosti).
Pak vse precmaram cernym fixem na bile tabule, po zaschnuti vytru papirovym kapesnikem a pomerne dlouho si hraju s presnym soulepem kopii prez sebe. Z toho vznikne predloha s naprosto skvelym kontrastem. No a pak uz jen osvit (zatizeno zrcadlovym (lepsi rovinnost ploch nez u bezneho okenniho) sklem 4mm) vyvolani a leptani. Zatim jsem delal jen jednu caru mezi DIL nohama a jednu desku s SMD montazi, ale myslim, ze i dve cary mezi nohama by se mely dat zvladnout. Jediny problem by u nich byl kvalitni soulep kopii.

					Jakub Serych