dps + aritma 0512

Pcola autrinpcola
Středa Březen 17 14:53:21 CET 2004

Ja mam velmi dobre skusenosti s atramentovou tlaciarnou HP a priesvitnou
foliou pre tuto tlaciaren. Kontrast skoro porovnatelny s filmom, z toho
vyplyva necitlivost na dlzku osvitu. Ak nanesiem atrament na stranu ktoru
prikladam na med je kontrast velmi dobry, ciary o hrubke 0.1mm nie su
problem.

  PcolaS.

----- Original Message -----
From: <serych@panska.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: 18. febru?r 2003 9:18
Subject: RE: dps + aritma 0512

> Musim rict, ze jsem asi "stastny blazen", ale ja ackoliv delam vse dost od
oka (osvit xichtovym solarkem se ctyrmi UV trubicemi (cili naprosto nebodovy
zdroj, 10 + -3 minuty, par pecek louhu do trochy vody, ani hrnecek na
odmereni nepouzivam, natoz nejakou odmerku atd.), naprosto nemam Vase
problemy a vysledek je vzdy naprosto profi.
> Na co si ovsem velice potrpim je veliky kontrast a kvalita predlohy.
Tisknu ji na kvalitni laserovce (HP 4050) na blanu ve trech kopiich (nejlepe
kdyz se vsechny vejdou na jednu blanu, aby to melo co nejpodobnejsi teplotne
roztazne vlastnosti).
> Pak vse precmaram cernym fixem na bile tabule, po zaschnuti vytru
papirovym kapesnikem a pomerne dlouho si hraju s presnym soulepem kopii prez
sebe. Z toho vznikne predloha s naprosto skvelym kontrastem. No a pak uz jen
osvit (zatizeno zrcadlovym (lepsi rovinnost ploch nez u bezneho okenniho)
sklem 4mm) vyvolani a leptani. Zatim jsem delal jen jednu caru mezi DIL
nohama a jednu desku s SMD montazi, ale myslim, ze i dve cary mezi nohama by
se mely dat zvladnout. Jediny problem by u nich byl kvalitni soulep kopii.