dps + aritma 0512

Tomás Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:53:21 CET 2004

Kovov? i nekovov? kole?ka se daj?  sehnat ?patn? (od l?ta minul?ho
roku jsem nesch?n?l).

1) n?kdy se objev? v mototechne sada za cca 130 K? v kter? kole?ko je
(J???n v l?t? 2002)
2) koupit na vrakovi?ti cel? tachometr, samotn? kole?ko necht?j?
prodat, nebo tachometr z nejak? star?? ?kodovky - tam by je?t? mohly
b?t kovov? kole?ka
3) slepit kole?ko vte?inovym lepidlem, trochu zvet?it otvor pro
osi?ku a pak to zak?pnout lepidlem
4) odl?t nov? kole?ko z MetalLepox, prysky?ice s kovov?ma pilinama

Radek

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dal??ch 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam