dps + aritma 0512

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:53:20 CET 2004

Spiralu bych bral, ale vzestupnou. Tahle debata ale zacina byt kruhova nebo sestupna :-))).

K upinani predlohy pri osvitu:
pro horni pritlak pouzivam bezne okenni sklo tl 3 mm, PCB je polozena na preklizce tl.15 mm a podlozena molitanem tl 5 mm. Celek je sevren dvema perovymi sverkami z obchodu pro kutily. Material na desky striham nuzkami na plech, takze neni obcas rovinny, ale ze by predloha nekdy neprilehla, jsem nepozoroval. Vyhodou je, ze cely ramecek mohu odnest, vymenit desku a vybojku pritom nechat svitit.
Jako zdroj pouzivam 250W uv vybojku s reflektorem (vyrazena z osvitu ofsetovych desek v tiskarnach), tedy zdroj s rovnomerne rozptylenym svetlem (nikoli bodovy).
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.