dps + aritma 0512

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:53:20 CET 2004

Takto delam plosne spoje ja. Je to snadne, ale preci jen ne tak presne. Vydloubat ty dirky jde, ale spoj mezi nozickami DIL je tak na hranici moznosti teto technologie. Plotr musi mit zcela ostry nuz, jinak se folie shrne. Pro jednoduchy prototyp to staci.

Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: Tom?s Svoboda
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Tuesday, February 18, 2003 11:14 AM
  Subject: RE: dps + aritma 0512

  Kdyz jsme u te vyroby plosnych spoju.
  Vcera mi kamarad ukazoval plosny spoj vyrobeny pomoci maskovaci folie.Nechal si to vyrezat v reklamce na rezacim plotru s vlecenym nozem ,vyloupal nepotrebne nalepil na kuprexit a
  muze leptat.Udelal i spoj mezi standartnimi ploskami pouzdra DIL. Jenom se mu nechtelo loupat dirky v ploskach :-)

  Dival jsem se na ten nuz ,ma asi stejne uchyceni jako pero Aritmy.Nevim ale ,jestli ten plotr nedela korekci na zatoceni noze.

  Tomas Svoboda