dps + aritma 0512

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:53:20 CET 2004

Vyrazne to zvysi kontrast a opravi i drobnejsi chyby tisku na folii (jemne trhlinky v cernych plochach). Fix na bile tabule jde po zaschnuti setrit suchym hadrem (papirovym kapesnikem). To plati o nepotistene folii. Do toneru laserovky se ovsem nastesti nejak zazere, takze odtud ho nevytrete. Kdyz to jednou vyzkousite a date si precmaranou a neprecmaranou folii proti oknu, pochopite, proc uz fotocestu nikdy nebudete delat jinak :-)))

				Jakub Serych

icewhitening.cz