RE: dps + aritma 0512

PavelK ergono
Středa Březen 17 14:53:20 CET 2004

Dovolim si vyjadrit i svuj nazor,
Jiz hodne let pouzivam fotocestu a myslim, ze neni co resit. S naprosto
amaterskym vybavenim se da dosahnout skoro profi vysledku.
Jedinou vyznamnou investici je laserova tiskarna, ta se vsak vyuzije i
jinde, jinak je mozno si nechat udelat i film (to uz ale ztraci kouzlo
nezavislosti a min. ceny)
Pozn. s inkoustovou jsem nikdy nedosahl rozumnych vysledku - na pauzaku se
rozpiji, na folii tiskne
jeste hure. Je mozne, ze by novejsi tiskarny / jine znacky davaly podstatne
lepsi vysledky?(zkouseno na HP DJ600)

Tisknout se da na folii nebo pauzak (na laserovce), vzdy se mi osvedcilo dat
2 vytisky na sebe (i u folii, jinak jsou dirky)
Expozici delam obyc. zarivkou DZ11 v krabici, podlozena alobalem, na tom
sklo z kopirky, expozice 15 min u 2x folie podlozene pauzakem (kvuli
homogenite osvetleni), 30 min u pauzaku (2 vrstvy).
Pak staci nejaka miska na vyvojku (stejne nutna na leptani) a stetka.
Fotovrstvu si strikam sam, to je asi nejvetsi problem (prach / smrad)
Pri trose snahy lze udelat desku i pro TQFP100 a vice, neni problem
spoj/mezera cca 0.2mm atd, u plosek nechavam otevrene dirky - to se pak
vrta.
Kdyz hodne specham, tak se cely proces da zvladnout za 1.5 hod.
Po vyleptani desku pocinuji stetkou ze stineni koaxialu pridelanou na smycce
pistolove pajky.

NIKDY bych nemenil za technologii s ARITMOU, nejake pokusy jsem delal a je
mi jasne, ze vysledky nmohou byt tak dobre pri minimalni narocnosti.

S pozdravem
Jarda