dps + aritma 0512 - nazehlovacka

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:53:19 CET 2004

Ahoj,

ja uz som sa na foliu vykaslal. Je treba presne dodrzat urcitu teplotu
a cas zehlenia, jednoducho obycajnou zehlickou su hlavne trochu vacsie
plosaky dost o nervy. Idealne by bolo na to mat "zehliaci lis", s
pekne rovnymi plochami, definovanou teplotou a casom. Nikdy sa mi
nepodaril naozaj pekny plosak. Jeden figlik na zaver. Dosku po
nazehleni este horucu hned strcit do mrazaku. Aj rychlejsie vychladne,
aj sa z nej folia nesnazi skrutit dolu. Kyselinu znasa v pohode.
Ale odkedy som skusil fotocestu, foliu som zo suflika nevytiahol.

--
Jindro