Navrh DPS a EMC

Michal G. MichalGregor
Středa Březen 17 14:53:19 CET 2004

Neviem, ci som to spravne pochopil. Mate v PC zakladnu dosku a na nej
popisovanu SRAM ako L2 cache. A chcete ho pretaktovat zvysenim
frekvencie FSB zo 100 na napr. 112MHz. No a system Vam pri tych 112MHz
pada. Tak?
Vy hladate problem prave v L2 cache. Kludne ta pamat moze byt 4ns, t.j.
~250MHz. Pretaktovanim FSB vsak pretaktovavate aj operacnu pamat,
procesor, PCI zbernice a ak mate, tak aj AGP a ISA. To ze Vam pada
system pri 112MHz je sposobene niecim z tohoto a nie tym, ze by
nestihala SRAM...
Ak som nepochopil Vas problem, napiste.

miro