dps + aritma 0512 - nazehlovacka

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:53:18 CET 2004

Nazehlovani funguje a to nejen s pomoc? modre folie. Sezente si
nejak? samolepic? ?titky na silikonov? folii. ?t?tky vyhodte ?i
pou?ijte a folii zu?itkujete na ti?taky. Nedoporu?uji ale skladovat
samotnou folii bez ?t?tk? neb se za?pin? a zest?rne.
 P??klady z?sk?n? folie: v rar?rnistv? zakoupit arch A4 s
samolepicimi ?titky na dopisy(pozor na prosekane okraje kolem
samolepek), samolepic? tapeta (prod?v? se na metr??), samolepky na
diskety ...
 Vezmu folii, ust?ihnu s minim?lnim p?esahem 2-3mm (ji? m?m praxi a
trefim se p?i tisku) v?t?? ne? je motiv ti?t?ku, horn?m okrajem
p?ichytim k A4 pap?ru (pou?iji prou?ek ust?i?en? z samolepky),
vytisknu v HPLaser Jet 6L s max mo?nym krytim, dam na o?i?t?n? ti?t?k
(o?i?t?no pr??kem na n?dob? Colon), p?e?ehlim p?ez hadr
(prost?radlo), teplota ?ehli?ky skoro len, kdy? je ti?t?k vla?n? tak
stahnu folii a opravim p??padn? chyby fixem. Leptam v kyselin? soln?
s peroxidem (koncentrace trochu kyseliny, trochu peroxidu a hodn?
vody 1:1:8 - aby se mi to moc nezah??lo). Pak umeju acetonem a nat?u
kalafunou.

Velkou v?hodou toneru je jeho st?lost v kyselin?. Fixa se odlept?,
ale toner dr??. ?patn? jdou velk? plochy, neb toner je tenky a
vznikaj? m?sta jen? se prolejtaj?. spoj tlou?tky 0,3mm dopadne l?pe
ne? tlou?tky 10mm.

Radek

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dal??ch 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam