Re: zářivky na podvozek

AZE aze
Středa Březen 17 14:53:17 CET 2004

> DSR/DTR - tak se dozvi ze ma modem. Dobry je taky RTS/CTS pro HW rizeni
> datoveho toku. Neskodi CD - tak se dozvi ze se protistrana chytla.

A co treba pouzit SW hanshaking Xon/Xoff ? Jde o to, ze MAX232 ma malo prevodniku pro HW handshaking.

Modem driver pri testu ve Woknech mi totiz u nekolika mobilu rikal, ze modem neni, ale samotny dialup chodil. Mne se zda, ze pri testu Wokna nedodrzuji komunikacni rychlost na RS232 a mobily bohuzel nemaji casto autodetekci, ale AT prikazy chytaji na pevne rychlosti. Casto 19200, ale i jine.

Ja bastlim tyhle kabely pro Siemensy tridratove a chodi pres to vsechny sluzby,
AT prikazy, dialup CSD, dialup GPRS, i ObexFTP do FlexMem. Osobne vyzkouseno na C35i a MT50 Earlybirdu

Vena Kovar