Vzorky od TI

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:16 CET 2004

| Odes?latel: MK <info@mcu.cz>
| Tak do dnesniho dne jsem zil v blahem nevedomi, ze vzorky od TI jsou
bezplatne a nepodlehaji clu. Dnes mi UPS poslalo hromadu papiru kvuli
balicku vzorku a chce po mne zaplatit clo a dopravne. Potkal jste se s tim
uz nekdo. Mam je poslat do pr.... rovnou, nebo az za chvilku ?????

No na webu TI maji neco psane o local tax apply :)

Plus aplikace naseho zakona, kdy se clo a DPH pocita z celkove hodnoty
zasilky, tedy cena+dcena dopravy. Takze pokud vam to presahne limit 1500Kc
chteji platit/papirovat. POkud ne, jenom vam prijde balicek.

Pan Serych ma pravdu, ze to tak jde ocurat jak popisuje, ale porad musite
zduraznovat, ze to mate pro sebe a nikoli pro firmu a ze to jmeno firmy je
tam jenom nahodou. Taky tomu dost pomuze, kdyz vam to dojde na domaci
adresu an ne na sidlo firmy ;-)

JL.