AVR a zacatecnik - casovani

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:53:13 CET 2004

Dobry den,

potreboval bych do zarizeni "binarni 8mipolohovy prepinac"
tedy neco co vypada jako klasickej nekolikapolohovej
prepinac 1 z n, ale ja potrebuji aby to prepinalo binarne a
melo to dve sekce. Potrebuji prepinat 4 odpory urcujici
proud v nabijecce s MC33340 s krokem 50mA. Tedy proudy budou
50,100,200 a 400mA ktery potece na poslednim odporu.
Druha sekce by byla pouzita pro hlaseni polohy prepinace pro
MCU, ktery bude merit dodany naboj do baterie.

Nevite jestli se neco takoveho dodava a kolik to tak muze
stat?

Rad bych se nejak vyhnul mechanickemu prvku, ktery asi
nebude ani nejlevnejsi, ale nejak mne nenapada cim ty odpory
prepinat neb jsou takrikajic "v lufte".

RadekCX
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.