Binarni prepinac

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:53:13 CET 2004

Zdravim.

Ja jsem byl za timhle mailem.
Jen me napada, ze neverim algoritmu, ktery si neprojdu.
Na MCU je casto spravny algoritmus nefunkcni.
Takze pokud nemam moznost testovat dany kod,
tak nemam 100% jistotu, ze je spravny.

Trochu jsem testoval, ale zatim se mi nepodarilo v IDE
rozchodit kompilaci. Simulace uz vubec ne.
Zitra se uvidi, jak to pobezi.

Marek Pavlu