Pocinovany plech

PiCom picom
Středa Březen 17 14:53:13 CET 2004

No muj prvotni napad byl pouzit neco na zpusob 74HC164 ktery
bych seriove plnil z MCU. Bohuzel jsem nejak zatim
nevymyslel jak dal spinat samotne odpory. Myslim, ze plynula
regulace proudu je prepych, ktery jen zkomplikuje cele
zarizeni - vzhledem navrzene kaskade mam pokryte proudy od
50mA az do 750. Chtel pouze merit MCU cas, po ktery tece do
baterie nejaky znamy proud - v programu bych mel jen ulozene
konstanty casu pro dane proudy, ktere znamenaji inkrementaci
treba 0.1mAh, aby to naskakovalo na displeji nejak rozumne.

Proste nemohu prijit na to jak udelat proudovy zdroj na
kladne vetvi tak abych u neho mohl udelat prepinani s tim,
ze v kazdem okamziku musi byt zachovana podminka,ze kdy
baterie musi byt spojena se zemi a na kladnem polu pripojen
snimaci pin Vsen MC33340.

Uz jsem premyslel i o ctyrech mikro-relatkach (a mozna to
nakonec bude nejschudnejsi) a to uz mi pak prisel skoro
lepsi ten prepinac pokud by se delal.

Uz nad tim chodim skoro mesic a nic jsem nevymyslel a to tu
nabijecku zoufale potrebuji. Idea je takova by jeden MCU
ridil a hlidal ctyri nezavisle nabijeci obvody. Rizeni jen
proud tl.nahoru, tl.dolu a pak tlacitko na vyber nastavovane
sady. Mereni by zaclo samo i samo se ukoncilo podle stavu na
vyvodu F/T MC33340. Zobrazeni na displeji 2x16znaku. Otocnej
prepinac na vyber poctu nabijenych clanku.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG