Harvard vs. Harward vs. Hardward vs. ...

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:53:12 CET 2004

Tak jsem myslel, ze spravnou odpoved hned prozradi google podle poctu vyskytu. Ale zrejme tenhle problem ma cely svet, protoze pocty vyskytu jsou srovnatelne. Nicmene tady je clanecek, ktery snad dokazuje, ze Harvard je spravne. http://www.thocp.net/timeline/1944.htm

				Jakub Serych