RE: NF generátor

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:53:12 CET 2004

>od 16 Hz do 22kHz. Stabilizace amplitudy je fotoodporem a led diodou.

Tady muze byt problem s casovou konstantou stabilizacniho obvodu. V idealnim pripade by se mela menit spolecne s kmitoctem, takze nikoliv dvojity, ale trojity potenciometr :-)

>Funguje relativne dobre, v jednom miste ladeni ma narust amplitudy asi
>o 20%, coz mi pripada dost a zkusim zjistit cim to je.

Jenom hadam - konecne zesileni stabilizacniho obvodu. V tomhle miste se zrovna soubeh potenciometru trefil tak, ze je treba vetsiho utlumeni.

J. Hanzal