Ochrana zarizeni

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:53:11 CET 2004

Psal jsem o datovych modulech Aurel (najdete si to v archivu
konference), ktere to podle mne zvladnou bez problemu. Zatim
jsem je testoval jen kusem dratu (zastrizen na 17cm) jako
antena bez zemnici plochy-protivahy a i na 5V kdy ma vysilac
pouze polovicni az ctvrtinovy vykon byla hranice dosahu cca
200m, ALE vysilac byl polozen uvnitr auta na sedacce, mezi
prijimacem a vysilacem bylo vyskove prevyseni cca 50m,
signal prochazel hustym lesem a nebyla prima viditelnost a
prijimac byl uvnitr zdene budovy. To jsou jak uznate pro
tento kmitocet uz dost brutalne nepriznive podminky.

Na primou viditelnost jsem to testoval asi na 500m pak uz
mne nebavilo jit dal.

Zkuste ty moduly, dle meho pri plnem vykonu nebude problem s
dosahem - navic stoji jeden par 350Kc coz se da unest - a
navic jsou homologovane i u nas.

Jen je treba dat pozor na napajeni prijimace - je treba
tvrdy zdroj - jakmile se houpe napeti treba staci aby
blikaly dve LEDky nekde pobliz tak to generuje na vystupu
falesne 0 a 1. Nejlepe je treba vest napajeni zvlast od
zdroje.

RadekCX

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.