filtr ~400MHz

David Belohrad david.belohrad
Středa Březen 17 14:53:10 CET 2004

jojo. tohle by taky slo. problem je v tom, ze je to na prototyp ktery bude
slouzit pouze pro testy (proste na mereni intenzity svazku protonovych
castic se pouzivaji transformatory a ty se musi nakalibrovat. jenomze masina
jede od dubna do listopadu. a kdyz nejede, tak se neda kalibrovat, protoze
neni signal.) takze potrebuju jeden kousek a to bez jakehokoliv testovani a
dlouheho ladeni. z tohodo duvodu je pro me lepsi to splacat z pasivnich
soucastek.
uz jsem neco vyzkousel, vypada to ze by to mohlo fungovat.

d.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]za u?ivatele
Jaroslav Lukesh
Odesl?no: Friday, February 21, 2003 6:49 PM
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Re: filtr ~400MHz

| Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
| Napr. zmineny LT1226 ma (letmym pohledem do PDF) "400V/us Slew Rate",
| tedy z bezneho pohledu je to sileny rychlik a pro Vas to bude malo
| (5V, jestli to chapu spravne, vychazi za 12.5ns) :). Myslim, ze cokoli
| jineho, nez filtr postaveny kolem operaku, zde bude elegantnejsi :).
|
| Ale moc na mne nedejte, ja tomu moc nerozumim, tak jen si tak cvicim
| ruce v psani na klavesnici :).

Ja si taky budu trosku cvicit ;-)

Co takhle paskovy filtr? Pri trose (*hromade*) pocitani to jde udelat na
normalnim (=vysokofrekvencnim, nebo primo teflonovem/korundu...) plosnem
spoji bez jakychkoli dalsich soucastek.

Kdysi davno pred hromadou let jsem v knihovne videl AR (asi
priloha/rocenka) kde bylo celkem dost teorie kolem toho.

Jl.