Univerzalni programator

Bold bold.bold
Středa Březen 17 14:53:10 CET 2004

Kdyz koupit, tak u http://www.elnec.sk/ . Myslim,
ze tam nemuzete udelat chybu, at koupite cokoli.
Dodnes pouzivam (mimo jine) PREPROM-02 a funguje
opravdu moc prima. Nadavat na programatory
od Elnecu jsem jeste nikoho neslysel.

Neco hezkeho si ted myslim poridil Simon Cihelnik
(jak ja mu normalne lidsky zavidim), tak treba nam
take poreferuje jak je spokojen.

BTW, nejsem agentem Elnecu a nejsem ani touto
firmou placen (bohuzel) za delani reklamy :))).
A toto je jen muj osobni nazor bez naroku na totalni pravdu.

Co jsem nikdy nepouzival jsou XP :).

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Bold" <bold.bold@tiscali.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 23. ?nora 2003 13:26
P?edm?t: Univerzalni programator

Dobry den,
potreboval bych poradit, mam zajem proniknout do taju PIC a nekdy popripade AVR.
Chtel bych si koupit nejaky univerzalni programator a ne moc drahy. Uvazoval jsem o
PonyProg ale myslim ze nema ovladaci software pro XP a to mi vadi nechce se mi
instalovat novy system na PC kdyz me to programovani nebude zivit.

Tak co mi poradite??

                        Predem za vse dik
                                                    David