Budic na 7segm. LED

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:53:10 CET 2004

Ja pouzivam PonyProg pod XP (aj 2k) bez problemov. Programujem AVR seriovym
programovanim (inac to ani nejde pomocou PonyProgu).

Robert Vida

----- Original Message -----
From: Bold
To: hw-news@list.gin.cz
Sent: Sunday, February 23, 2003 1:26 PM
Subject: Univerzalni programator

Dobry den,
potreboval bych poradit, mam zajem proniknout do taju PIC a nekdy popripade
AVR.
Chtel bych si koupit nejaky univerzalni programator a ne moc drahy. Uvazoval
jsem o
PonyProg ale myslim ze nema ovladaci software pro XP a to mi vadi nechce se
mi
instalovat novy system na PC kdyz me to programovani nebude zivit.

Tak co mi poradite??

                        Predem za vse dik
                                                    David