fotocesta

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:53:09 CET 2004

Diky za navod, je pekny:

Mam jen tri pripominky:
- proc si komplikovat zivot tiskem predlohy na pruhlednou folii a tu pak zacernovat, kdyz stejneho vysledku dosahnete tiskem na obycejny papir, ktery lze zpruhlednit Pausklarem. Napareni v parach rozpoustedla velmi pomaha, ale podle me zkusenosti staci 10 minut.
- odhaduji, ze za poslednich 10 let jsem v GM koupil asi 1000 svetlocitlivych desek na PCB a nesetkal jsem se s jedinou zavadou (poskrabani, krivost, nedotazena emulze), kterou popisujete. Musite mit neobycejnou smulu.
- zkousel jsem ruzne koncentrace vyvojky a pro desky z GM je treba 15g NaOH na litr vody, coz odpovida i originalni vyvojce z Elchemca.

A ted dotazy pro vsechny naslouchajici:
1. jako svetlocitlivy rezist se na PCB pouziva take pevna folie, ktera se jen pritlaci, ona se prilepi a pak osviti. V diskusi na MCU je o teto technologii take zminka. Nevite nekdo, kde by se takova folie dala koupit?
2. nevite, kdo vyrabi ovrstvene desky s oznacenim TA-xxx, ktere prodava GM?
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.