fotocesta

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak
Středa Březen 17 14:53:09 CET 2004

Aha, 40 pecicek. To je dobra finta. Dopisu to tam az se dostanu domu.

	Martin.

-----Original Message-----
From: jiri@bezstarosti.cz [mailto:jiri@bezstarosti.cz]
Sent: Monday, February 24, 2003 11:22 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: fotocesta

>- zkousel jsem ruzne koncentrace vyvojky a pro desky z GM je treba 15g NaOH
na litr vody,
>coz odpovida i originalni vyvojce z Elchemca.

Pokud stejne jako ja nemate laboratorni vahu, pak staci koupit "pixlu"
Hydroxidu sodneho
v drogerii a pocitat cocky (nakonec to uz tu nekdo take psal). Jsou pry dva
druhy cocek,
tak ja mam ty pulkapky, tedy z jedne strany rovne. Vznesl jsem dotaz na
Simona, kolik
vazi prumerne jedna (abych mel predstavu) a pak jsem to zkusil. Bezva
vyhovuje 40 techto
kapicek do litru vody na desky nastrikane svetlocitlivym sprejem z GME. Ony
nejsou vsechny
kapicky uplne stejne velike, ale kdyz je nebudete prebirat a vezmete jak
padnou, prumerne
bude tech 40 kapek vzdy totez. Vodu pouzivam vodovodni, rozdil proti
destilce jsem nikdy
nezpozoroval a tak jsem destilku pro tento ucel uz zcela zavrhl. Kupoval
jsem drive v GME