fotocesta - bedna pro 125W vybojku

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak
Středa Březen 17 14:53:09 CET 2004

>1) No ja prave pouzivam tu ocelovou vaticku proto, ze vsechna Vami
>popisovana chemie odpada ( Cisteni lihem, omyt? fotovrstvy
>atd.) To vse mi
>zcela dokonale udela ta vaticka. Ale jiste zcela dobre funguje i Vase
>metoda.
Ja uz jsem o te vaticce taky uvazoval, ale kdykoliv ji v nejakem hypercistici kapsy vidim, predstavim si, jak je na nejakem soustruhu ci jinem obrabecim stroji upnuty kus materialu, zalivany az po usi olejem a za mohutne masaze nejakym nastrojem z toho lezou spony a sponky, ze kterych se pak vyrabi ruzne podobne dratenky a vaticky. To, ze popisujete ihned po lesteni vatickou aplikaci fotovrstvy me docela prekvapuje. To fakt ta vaticka neni mastna nebo si jenom ta fotoemulze dokaze s mastnotou poradit?

				Jakub Serych