Re: fotocesta - bedna pro 125W vybojku

Zdenek Burda Z.Burda
Středa Březen 17 14:53:08 CET 2004

On Mon, 24 Feb 2003, jirka7a wrote:

> To zaveseni je na provazku nebo to mate v bedne ?
> To se nechate klidne tak silnym svetlem s UV osvitit ?
> Jirka

Ve skole jsme meli vybojku v plechovem reflektoru, cele to bylo povesene
asi 70cm nad DPS na regalu, predlohy se tiskly na pauzak laserem. Delal jsem
tam i oboustrane DPS a vse bylo uplne bez problemu. Je tam na to vyhrazena
zvlastni mistnost, takze si to prichystam, zapnu spinaci hodiny a jdu pryc.

--
Zdenek Burda
ICQ#119838804

"Sv?tlo na konci tunelu m??e b?t reflektor protijedouc? lokomotivy"