Re: fotocesta

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:53:08 CET 2004

Jestli si pod pojmem vati?ka p?edsatvuji to sam?, tak je to takov?
tvrd? ?ern? houba a maj? to v instalat?rsk?ch pot?eb?ch na o?i?tov?n?
m?d?n?ch trubek p?ed p?jenim. S kovem a ?ponama to nem? nic
spole?n?ho.
Jen se m? zd?, ?e to je dosti hrub? a zna?n? to ten ti?t?k po?kr?be.
Kdy? jsem tim vyle?til leskl? hladk? kol?nka p?ed p?jenim, tak byla
?ist?, ale ne leskl?. Za dva dny p?kn? ze?edla, tak, ?e by to musel
?lov?k hned nat??t kalafunou nebo tim fotolakem.

Radek

> Ja uz jsem o te vaticce taky uvazoval, ale kdykoliv ji v nejakem hypercistici kapsy vidim, predstavim si, jak je na nejakem soustruhu ci jinem obrabecim stroji upnuty kus materialu, zalivany az po usi olejem a za mohutne masaze nejakym nastrojem z toho lezou spony a sponky, ze kterych se pak vyrabi ruzne podobne dratenky a vaticky. To, ze popisujete ihned po lesteni vatickou aplikaci fotovrstvy me docela prekvapuje. To fakt ta vaticka neni mastna nebo si jenom ta fotoemulze dokaze s mastnotou poradit?
>
> 				Jakub Serych

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz