Pajiva maska

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:08 CET 2004

| Odes?latel: Aigor <aigor@okubk.cz>
| Omlouvam se, urcite to uz tady bylo, ale hledal jsem neuspesne..
|
| Muzete mi poradit nejakou jednoduchou pajitelnou masku. Vzpominam si, ze
| slo asi o kalafunu rozpustenou jeste s necim v necem..

V lihu vymachate starou zaschlou zelenou centrofixu a pak v nem rozpustite
kalafunu. No, nekdy ale muze byt misto lihu aceton, ten schne mnohem
rychlejc. Ja protoze kreslim fixou plottrem, tak pajim rovnou na tu
nesmytou fixu, paji se to skvele a muzete mit tak exoticke barvy (nekdo
tady mel orgasmy z barev PCB, tak si to muze sladit, ja delam desky z
cuprexkartu a ten ma porad jednu a tu samou barvu, srackove hnedou)

JL.