Data z HWnews

Marek Pavlů marekpavlu
Středa Březen 17 14:53:08 CET 2004

jvc> Tak tohle je S-video konektor a pod timhle klicov?m slovem je
jvc> leckde k nalezeni. Treba
jvc> http://www.tydyt.cz/kabely/konektory/video.htm Temi piny
jvc> uprostred si nejsem jisty.

jvc> Josef

koukam, ze jsem ten obrazek nechal ponekud tmavy a jde ten konektor spatne
videt. tak jsem ho trochu zesvetlil. no, na klasicky s-video to nevypada,
pry to ma krome s-video vstupu jeste dalsi, asi kompozitni. ale neni to
klasicky 4-pinovy minidin jako u s-videa, ale nejaky 9-pinovy, ma trochu
jinak klic a je o zdibec trochu vetsi v prumeru. no, jak vidim, asi se jedna
o nejako specialitu a nezbybe mi nic jineho, nez trochu zaeperimentovat
metodou pokus-omyl.

Ales