LINUX a povinne uceni mezi hrami - trochu OT

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:53:07 CET 2004

| Odes?latel: Galuszka Jan ing. <konference@ei.cz>
| Pred nekolika dny jsem postavil detem PC za ucelem vzdelavani - ale
| znate to - hry, hry hry...
| Svagr me donutil, abych deti ucil na LINUXu, takze jedou na LINUXu.

dotaz vhodny spise do news:cs.comp.linux ;)

| Potreboval bych nejakou utilitku, ktera by napr. kazdych 10 minut
| prerusila hru a dala nejaky ukol - napr. zopakuj si 10 anglickych
| slovicek - a pak by dovolila pokracovat ve hre dale.

No ono tam jde v?echno., jen si je treba nektere veci udelat sam ;-). T?eba
cronem pustite skript, kde prepnete na jinou konzolu a tam bude v
/etc/inittab v respawnu definov?n skript(program), kter? bude "u?it (zept?
se t?eba na 10 slov??ek). Po odpov?zen? p?epne na p?vodn? konzolu. Jen
detem neukazujte, jak se prepinaji konzoly mezi sebou.

| Na Gatesa je hodne naucnych her. Existuji nejake zajimave naucne hry na
| tucnaka? Holka ma 9 let, kluk 5.

Muzete tam provozovat i gateshitsk? programy, pomoci wine:

	$ wine program.exe

No a pokud tam mate directX hry, tak ty jdou provozovat pomoci winex, ale
to si musite stahnout z CVS a zkompilovat, jinak binarky jsou dostupne ale
jen za $$$

Vice viz konference o Linuxu, ja toho zas tak moc nevim.

Hodne uspechu a stesti preje

JL.