fotocesta + vrtacka (freza)

J. Rotta rotta

> From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
> Behalf Of Ji?? Krul
> Sent: Tuesday, February 25, 2003 1:36 PM
> To: hw-news@list.gin.cz
> Subject: Re: fotocesta + vrtacka (freza)

Po 10 letech zkusenosti s touhle vrtackou bych nemenil. Ted jsem kupoval dalsi, ale bez elektroniky, ktera je tam pro vrtani PCB IMHO nanic. Jako frezka na PCB se Proxxon taky osvedcil. Proxxon taky prodava tvrdokovove kopinate vrtaky na spoje, ktere jsou vynikajici (a daji se dobrusovat). Navic maji stopku spravneho prumeru na upnuti do klestiny, takze neni treba prikupovat sklicidlo.

> MICROMONT 40/E  5000-20000 ot/min  40W - vadi mi mensi vykon

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.