Ovladanie SDA 3302

PodhorecM@mod.gov.sk PodhorecM
Středa Březen 17 14:53:04 CET 2004

Zdravim

na stranke :
http://www.qsl.net/dl0az/datasheets/
mate uplny datasheet je tam zapojenie aj komunikacny protokol,
priklad vyuzitia je na:
http://www.liebeck.de/70_breit/70cm_him.htm
pre vyhladanie dalsich informacii staci pouzit GOOGLE
cerpal som aj z knih od BEN-a Televizni technika, komunikace PIC s okolim.

Dalej budete potrebovat schemu zapojenia vasho tunera, pretoze SDA3302 riadi
aj prepinanie pasiem, zo 7 su vyuzite 3 porty a Vy musite zistit ake :-)
Prepnutie pasma v mojom pripade zabezpecovalo urcite napatie na
integrovanom oscilatore + zmiesavaci. Pouzil som tuner od OTF/OVP
oznacenie bohuzial neviem. Raster kanalov,pasma a prepocet frekvencie
na deliaci pomer mozem dodat, bohuzial ho momentalne nemam u seba.

s pozdravom
              Michal Podhorec