fotocesta + vrtacka (freza)

Pavel Kořenský pavel.korensky
Středa Březen 17 14:53:04 CET 2004

Tak nevim, mluvime o stejne firme a vrtacce? Proxxon nikdy (alespon 10 let dozadu) plastovy stojanek k vrtacce nedodaval. A pokud  vim, chlubi se prave tim, ze vsechny jeho strojky maji tlakove litou kostru opracovanou na CNC strojich. Viz http://www.proxxon.de/, stojanek MB140/S.
Plastove stojanky dela Dremmel. Alespon jsem je videl a osahal v Bauhausu, kdyz jsem po utopeni veskereho naradi na chvili zavahal mezi Proxxonem a Dremelem. Po vyzkouseni jsem uz vahat prestal ...
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.