fotocesta - UV

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak
Středa Březen 17 14:53:04 CET 2004

Presne tak, nehledejte problemy tam kde nejsou. Do zarovky taky nebudete
primo koukat protoze byste si poskodil oci. Pokud chcete osvitit
oboustrannou desku tak ji proste osvitite z jedne strany, pak to otocite a
osvitite z druhe strany. Pokud ma ta vybojka neposkozenou banku neni zadny
problem. Kdyby byl, to by v Americe bylo zalob... Jsou to bezne osvetlovaci
vybojky.

	Martin.

-----Original Message-----
From: J. Rotta [mailto:rotta@rotta.cz]
Subject: RE: fotocesta - UV

Proc by se mely spoje podsvitit odrazy, kdyz je motiv (inkoust, fotoemulze
...) pritisknut primo na rezist?
Svitim rtutovou vybojkou 125W s vnitrnim reflektorem (na osvit primo
urcena), ktera svetlo ze vzdalenosti asi 40 cm rovnomerne rozptyli na
kruhove plose o prumeru ca 80 cm. Ucinky UV jsem i po 10 letech na sobe
nepozoroval, ale primo do reflektoru jsem se nikdy nepokusil podivat. Ne
nadarmo se UV rika cerne svetlo ...