OT: Jakou mate kdo zkusenost s baterkami z mobilu Siemens C35i?

LuKas hradlo
Středa Březen 17 14:53:03 CET 2004

V M35 (stari 2 roky) vydrzi baterka tak dva dny (hodne SMS, obcas telefonat,
vypnute podsvetleni).
Reseni: Koupe Li-Pol baterie 1250mAh (napr na www.emobil.cz na 660Kc).
(Oproti nejakym 550mAh v NiMH, co tam je z vyroby je to nesrovnatelny
rozdil.)
LuKas

PS: Na tenhle OT dotaz by lepe odpovedeli na www.mobil.cz nebo
www.mobilmania.cz .