prenos audio

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:53:02 CET 2004

A o jaky NF signal jde?
Jestli to neni HiFi, mozna by to na jedne strane slo prevest na PWMku, po drate poslat PWMku, coz buude asi odolnejsi signal, nez cisty analog a na druhe strane PWMku zase demodulovat. Obvodove by to melo vyjit dost snadno (mozna az na uroven 555ky a LP filtru) a odolavat ruseni by to IMHO melo.
Kdyby byl pozadavek na vyssi kvalitu, slo by pouzit obdobnou metodu, ale misto PWM dat na vstup sigma-delta modulator (pulka sigma-delta ADC) a na druhou stranu demodulator. To uz budou asi drazsi svaby, ale kvalitu CD by to melo bohate zvladnout.

Zdravi,

Jirka Naprstek