nabijecka MW5798

jirka j.prachar
Středa Březen 17 14:53:01 CET 2004

Presne to ma napadlo ako prve. Prenasat sa ma audio signal vysielacky
na 100m v prostredi elektrickej stanice. Pre priklad ake rusenie tam
je, aj telefony idu z budovy do budovy optikou.
Skusim dat nejaky filter na hovorove pasmo vysielacky a zosilnovacik
z OZ a na koniec potom zase nejaky RC filter. Hadam to pojde.
JS

> A kdyz by se audiosignal akorat trochu zesilil a pustil se ven
symetricky do krouceneho kabelu (treba do toho UTPcka), nestacilo by
jako odruseni tohle?

> Jirka N.

Lenze

Tx a