IR lampa pro digi fotak - nightshot

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:52:59 CET 2004

Myslim ze pokud by nevadilo ze by to svetlo bylo videt, potom prepnout fotak
do infra rezimu a svitit zarovkou. Staci i maly vykon a pokud to nema moc
(viditelne) svitit, muze byt i podzhavena. Prepnutim do infra
rezimu se vyradi filtr ktery odstranuje infra slozku (alespon tak to funguje
u me kamery). CCD cip ma bez filtru na infra vetsi citlivost a zarovkove
svetlo ma vic energie v infra, nez ve viditelne oblasti, takze fotak v infra
rezimu bude
na zarovku o dost citlivejsi. Jen se tim zmrseji barvy.
Andel