Re: OT: schanim 8bit pocitac

quattro QUATTRO quattro
Středa Březen 17 14:52:58 CET 2004

Dobry den,

aj ja som sa rozhodol pre asymetricke zapojenie, len neviem najst
ziadnu schemu. Na vlastny vyvoj nieje cas/ vlastne to uz malo byt
hotove/ a nic som nenasiel.
Keby som Vas velmi poprosil slo by zverejnit nejaku schemu , ak je,
alebo aspon odkaz kde nejaku schemu najdem ?
Ide mi fakt len o prenos zvuku z vysielacky, lenze na tak dlhom kable
je to potom zasumene a zabrumene atd, zromunitelsnost skoro ziadna.

Vopred vdaka.
S pozdravom JS.

http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu