prenos audio

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:52:58 CET 2004

Ahoj,

http://sound.westhost.com/project35.htm
http://www.epanorama.net/links/audiocircuits.html#diff

--
Jindro

Thursday, February 27, 2003, 9:29:40 AM, senko jan pise:

sj> Dobry den,

sj> aj ja som sa rozhodol pre asymetricke zapojenie, len neviem najst
sj> ziadnu schemu. Na vlastny vyvoj nieje cas/ vlastne to uz malo byt
sj> hotove/ a nic som nenasiel.
sj> Keby som Vas velmi poprosil slo by zverejnit nejaku schemu , ak je,
sj> alebo aspon odkaz kde nejaku schemu najdem ?
sj> Ide mi fakt len o prenos zvuku z vysielacky, lenze na tak dlhom kable
sj> je to potom zasumene a zabrumene atd, zromunitelsnost skoro ziadna.

sj> Vopred vdaka.
sj> S pozdravom JS.

sj> http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu