jake mikrocipy do budoucny??

hwsoft@seznam.cz hwsoft
Středa Březen 17 14:52:57 CET 2004

prichy@volny.cz pise:
> Zdravim.
> Zajmal by me nazor zde pritomnych zkusenejsich kolegu na toto
> "volnejsi tema".
> V soucasne dobe existuje nekolik rodinek mikrochipu rozsirujicich
> se rychle. Jde o to co si zvolit jako ryzi amater (ci poloprofi) a jakou
> cestou jit. Je treba brat u uvahu cas vlozeny do uceni se novych
> veci, prachy do vyv.prostredku, cenu cipu atp. Oproti tomu je
> polozit vykon cipu, prostredky (eeprom, ram....atd).
> Kcemu by jste se priklonili jako amateri?

 No ja delam doma Motorolu, HC08 a HC11. mam dostatek free vyvojovych
 prostredku. Ale mensim problemem je schaneni procesoru. Normalni
 obchody je moc nemaji, a kdyz tak za nesmyslne ceny. Ale daji se
 ziskat i free samply. Bohuzel ne tak jednoduse jako od TI nebo
 MAXIM.Ale nektere verze SO16 s USB jsou opravdu skvele :-)

    Petr