OT: schanim 8bit pocitac

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:52:57 CET 2004

Kdyz uz jsme u toho - nemate nekdo "zbytecnou" kalkulacku z rady TI-57/58/59
? Mam tusim TI-51-III (ted si nejsem jisty, ale myslim 32 programovych
kroku), kdysi jsem pouzival tatovu TI-57 a moooooc bych chtel 58 nebo 59,
ale vetsinou ten, kdo ji ma v nejakem alespon trochu rozumnem stavu, se s ni
bud nechce rozloucit (nostalgie je priserna vec :) nebo za ni chce
neuveritelne penize, jako za sberatelsky kousek...

Jo a taky by se mi moc libil takovy ten kapesni SHARP (programovatelny v
BASICu), rekneme neco z rady PC-1211, PC-1400 a tak podobne, nevite o
nejakem? Mam dva kousky doma, ale jeden (tusim 1430) moc nejede a rad bych
ho bud pouzil k oprave jineho, nebo nejaky jiny k oprave tohoto...

Pavel

----- Original Message -----
From: "quattro QUATTRO" <quattro@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, February 27, 2003 7:17 AM
Subject: Re: OT: schanim 8bit pocitac

Moc toho zatim neni.
PMD85-3 + Basic G (mozna by stalo za to sehnat jeste verzi 1 a 2 a
hlavne Pascal modul)

C128D

amstrad - ted ale nevim co je to presne zac, je v original krabici

IQ151 + D100 (tiskarna) + SP210 (kazetak)

C64 (jen pocitac + zdroj) ale ve dvou kouscich

mam jeste ZX, Mato - ale ty jsou jen na soucastky.

Dale mam ve sbirce pres 20 druhu kalkulacek (od drevenych s ozubenymi
prevody az po trosku inteligentni)

Proc vubec schanim 8bit pocitace ??? Koupil jsem baracek, a tam
"dostal pridelem" jednu mistnost pro modelareni a elektroniku.
Mistnost je v podkrovi ma priblizne 50m2 + jeste se da udelat "hangar
pro letadla" nad ni. Jelikoz jsem vyrustal na 8bitech tak bych si je
chtel tam vystavit. Ted predelavam sve www stranky a urcite tam dam
fotky vsech "muzealnich" kousku. S pozdravem Vlada

jinak web je : http://boat.webpark.cz

Dne 26. ?nor 2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> A nechtel by ses nam pochlubit co uz mas ?
> Mozna by to zajimalo vic lidi :-)
>
> Aigor

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze
spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz