jake mikrocipy do budoucny??

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:52:57 CET 2004

Jinak jestli nekdo chcete tyhle dedecky nafotit, tak bych se -v rozumne
vzdalenosti od Prahy- nabidnul... To ja rad :)

Pavel

P.S.: A jinak jak uz tu mnohokrat zaznelo, stale jeste (navzdory novym
pravidlum pravopisu) se pise "sHanet", prestoze se to stejne vetsinou cte
spis "sCHanet", rekneme, ze by to mohla byt odvozenina od slova "shon"...

----- Original Message -----
From: "quattro QUATTRO" <quattro@seznam.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, February 27, 2003 9:06 AM
Subject: Re: OT: schanim 8bit pocitac

Fotky budou, jen co to vse shromazdim doma, vycistim zprovoznim a pak
to vyfotim.
Jinak bych chtel podekovat vsem kteri se ozvali a nabidli mi tyto
staricke pocitace, tipnul bych, ze jestli to vse vyjde tak bych mohl
udelat skoro uplnou sbirku 8bit pocitacu.
S pozdravem Vlada

P.S. mimochodem jsem doma ve skrini vystrachal dva kazetaky SP210
(elektronicke ovladani) - kdyby se nekomu hodil tak mohu nabidnout
(akorat by se musela prepalit znovu promka 74188 tusim, ze s nimi byl
problem).

Dne 27. ?nor 2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Prave nejake fotky bych uvital, ja nemam bohuzel tolik prostoru, ale
> pokud by se nasel nejaky ochotnik nafotit v max. rozliseni par 8bit
> dedecku, mohl bych si alespon vyzdobit pracovnu.
>
> Aigor

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze
spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz