sedmisegmenty

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 14:52:56 CET 2004

Bohuzel, tahle filosofie nema moc velkou nadeji na uspech. Spravna filosofie je dat si nejaky spolehlivy DNS server co nejblize od mista, kde jsem. Obvykle tedy DNS server doporuceny a pro ten ucel postaveny mym providerem. Mate pravdu, ze na ZADNY DNS server se nelze spolehnout. Ze sve historie na Internetu si vzpominam, ze kdysi, kdyz byl koren celeho DNS jen v USA, jednou padly podmorske kabely a Internet v CELE Evrope nekompromisne padl. Pul roku na to predelali totalne cely system korenu tak, ze dnes je rozprostren po celem svete.
DNS na nic.cz, coz je koren domeny .cz padl naposledy tusim nekdy pred vanocema.
Doporucuji, pokud je to tak kriticke si postavit sve DNS servery jen pro tento ucel nejmena na dvou, trech mistech, ale ne moc daleko od site, kde bude ono zarizeni pripojeno a teprve na nich konfigurovat forwarding na libovolny pocet dalsich DNS serveru. A nakonec kacirskou otazku ala Cimrmann. A Marconi, neslo by to bezDNSkove, tedy vazat dulezitou komunikaci na IP adresy?

			Pekny den

				Jakub Serych