GAL16V8

Tomás Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:52:56 CET 2004

Ta cena pro amaterske pouziti nemusi byt tak hrozna.
Stacilo by dat kus "prkynka" nabarveneho z kazde
strany jinou barvou na hridelku krokace z 5.25"
mechaniky, kterych jak jsem cetl nekdo vyhazoval
mraky. Na druhou stranu obycejne kluzne lozisko
z cehokoli vhodneho a muze se to vesele vrtet.
Dokonce treba dvoubarevne, pokud se udelaji misto
prkynek trojhranky :). Jiste je me reseni
neuveritelne drahe pri pouziti novych krokacu,
ale pri pouziti vyprodejnich po 40 je to treba
pro 4 sedmisegmenty jen 40x32 (i s desetinnou
teckou) coz je ubohych 1280Kc. Mo a kdyz se bude
kazdym krokacem vrtet zvlast (postupne prohazovat
segmenty) nebude to ani behem prohazovani stavu
buhvi jak zrat :). Mechanicky se to da zvladnout
i na kolene.

Ale jinak je to cele pochopitelne asi blbost, tak
jen tady ukazuju, jake pitomosti mi taky chodi
hlavou :))).

--
Jiri Bezstarosti