Na co reaguje PIRo senzor

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:52:54 CET 2004

Ted uy to bude uplne mimo, ale co je TI-60??? Neznam, uniklo mi, ja jsem
dodnes zil v presvedceni, ze rada koncila TI-59...

Existuji napr. stranky
www.kalkulacky.sk

| Kdyz uz jsme u toho - nemate nekdo "zbytecnou" kalkulacku z rady
TI-57/58/59
| ? Mam tusim TI-51-III (ted si nejsem jisty, ale myslim 32 programovych
| kroku), kdysi jsem pouzival tatovu TI-57 a moooooc bych chtel 58 nebo 59,
| ale vetsinou ten, kdo ji ma v nejakem alespon trochu rozumnem stavu, se s
ni
| bud nechce rozloucit (nostalgie je priserna vec :) nebo za ni chce
| neuveritelne penize, jako za sberatelsky kousek...

Ja mam TI58 s originalnimi i ceskymi manualy, funkcni (potrebovaly by
vymenit baterky), ale protoze moji synove dorustaji do veku, kdy by ji mohli
zacit potrebovat, tak se ji take nechci zbavovat.
Ale pokud by nejaky sberatel o ni mel zajem a chtel ji vymenit za nejakou
(pro nej historicky mene hodnotnou) novejsi s podobnymi vlastnostmi, muzeme
popovidat - radsi na muj e-mail.