sedmisegmenty

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:52:54 CET 2004

  Zdravim!

Je pravda, ze ten program ma chybu, ktoru je nutne opravit.
 Ale funguje - ja som to rozchodil (niekedy veeeeeeelmi davno).
Napalovaci program napaluje dobre, ale problem je v tom, ze
vygenerovany JEDEC z navrhoveho programu je iny - tusim su
prehodene dve oblasti pamate. Preto som si urobil vlastny program,
ktory to v tom JEDEC-u opravi. Postup je potom taky, ze v tom
navrhovom programe si to navrhnete - JEDEC file. Potom ten
JEDEC upravite mojim programom (iba spustenie s jednym
parametrom). A nakoniec JEDEC opat otvorite a napalite (program
bude hlasit chyby v upravenom JEDEC-u ale toho si nevsimate).
  Toto som robil, ked som zacinal s GAL-mi asi pred cca 8 rokmi.
Ale ten moj program na GAL-y mam.
 Ale odporucam nieco spolahlivejsie - teraz je na trhu toho viac ako
vtedy (ale pre zaciatok mi to stacilo).

  S pozdravom
                              Igor

-------------------------